close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הרצאות למנהלים – איך לבחור אותן ומתי כדאי להשקיע בהן

מערכת שורשכז אלול, תשפ16/09/2020

אתם, בתור מנהלים או אנשי משאבי אנוש, חייבים לחזק את הצוותים הניהוליים שלכם בכמה שיותר תחמושת לקראת האתגרים שעוד נכונו להם

תגיות:
הדרך של כל צוות, ארגון או חברה מקצועית, להגיע את התוצאות הנדרשות ולהשיג רווחים, עוברת בתלאות רבות ואתגרים מסוגים שונים. המטרה הנכספת לא תמיד פשוטה להשגה ואתם, בתור מנהלים או אנשי משאבי אנוש, חייבים לחזק את הצוותים הניהוליים שלכם בכמה שיותר תחמושת לקראת האתגרים שעוד נכונו להם. אם יש דרך אחת מצוינת להשיג הצלחות עסקיות, היא כמובן על ידי רכישה והקנייה של מידע חיוני לכל צוותי הניהול. לשם כך, אתם מעוניינים להשקיע זמן ומחשבה בהזמנת סדרת הרצאות למנהלים השונים בארגון, איתן ניתן יהיה לבצע שינוי מחשבתי אמיתי ולהגיע להצלחות מיוחלות. ואכן, רבים מאוד מבעלי התפקידים
הבכירים במשק הישראלי, בוחרים לרכוש הרצאות למנהלים בצורה כזו או אחרת ואיתן לנסות ולהטמיע ערכים חדשים בארגון ודרכי פעולה יצירתיות.

כדי לבחור הרצאות למנהלים לארגון שלכם?
בבואכם לבחור הרצאות למנהלים בדרגים השונים, עליכם לקחת בחשבון כמה וכמה פרמטרים שיכולים להשפיע על התוצרים ועל מידת שביעות הרצון של המנהלים מהאירוע כולו. בין יתר הפרמטרים, ניתן לבחון:
1. מה הוא סל הכישורים החדש איתו המנהלים יוצאים לדרך – בסיומה של ההרצאה, אתם מצפים שהמנהלים יחזיקו ידע חדש וחיוני לתפקוד כל אחת מהמחלקות בבית העסק שלכם. כמו כן, חשוב לכם שתהיה למנהלים יכולת להביא לידי ביטוי את הדרישות שלהם ולתקשר עם הצוותים בצורה מיטיבה על כל נושא.
2. האם המנהלים מצליחים להתחבר לנושא הנדון – בכל חברה יש את הלך הרוח האופייני לצוותים שלה. בהתאם לפעילות העסקית שלכם ובהתאם לסגנון העבודה. חשוב לכם לבחור בסדרת הרצאות למנהלים שעומדות בקנה אחד עם ערכי הארגון ויכולות להעשיר את הידע של מנהלים בצורה שמדברת אליהם.
3. האם זה הוא המועד הנכון להצגת המידע בהרצאה – זו היא שאלה של תזמון בהתאם לאופי הפעילות בארגון שלכם. למשל, אם אתם נמצאים רגע לפני השקת מוצר חדש, ייתכן ותרצו לרענן את יכולות הניהול של מחלקות כמו שירות לקוחות, תמיכה טכנית ואפילו מכירות. לעומת זאת, במידה ואתם עומדים לפני כמה אתגרים לוגיסטיים, חיוני להשקיע מאמצים בצוותי הניהול של המחסנים בחברה.

כך או כך – המנהלים שלכם צריכים להיות אנשים עם ראש על הכתפיים
אי אפשר להביא ארגון למצב שיא ההצלחה, מבלי שכל חוליות העבודה בשרשרת יתפקדו בצורה הכי טובה שיש. ולכן, אתם מחויבים להשקיע את כל המשאבים אשר עומדים לרשותכם, על מנת לאפשר סביבת עבודה אידיאלית לכל. בין שמדובר על סדנאות למנהלים ובין שמדובר על הרצאות למנהלים, הידע והכישורים אותם הם צריכים להחזיק, שווים לכם את כל ההשקעה הכספית רק אם הם חוזרים בחזרה פנימה, אל תוך הארגון שלכם. ולכן, אתם צריכים לעשות החלטות שנכונות לכם, מתוך חשיבה אסטרטגית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה